Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011

Γράμμα

Καλή μου ευτυχία,

νιώθω μια αστάθεια απέναντι σου. Ποτέ δεν θα μπορέσω να καταλάβω αν έρχεσαι με αγνές προθέσεις ή αν απλά περνάς μια βόλτα για να με ρημάξεις μετά. 

Σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να φας πόρτα.
                                                                                                                 Με καχυποψία,
                                                                                                                     NamNaira

6 σχόλια:

  1. ήξερα κι΄εγώ μια Ευτυχία που δεν είχε αγνές προθέσεις... μα πάντα την άφηνα να με ρημάζει..
    και ίσως έκανα καλά που δεν της έκλεισα την πόρτα.

    ξέρεις, η μελωδία παράγεται από ταλαντώσεις. δηλαδή από τις αντιθέσεις

    η ισσοροπία είναι αποτέλεσμα της αλληλοεξόντωσης των αντιθέτων τάσεων

    άσε λοιπόν την ευτυχία να σε επισκέπτεται...
    ακόμα κι΄ αν γνωρίζεις πως μετά θα σε ρημάξει...
    μέρος των αντιθέτων είναι κι΄ αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την κοινή μας φίλη, λοιπόν, και εγώ πάντα υποδεχόμουν με χάλια στρωμένα και διάπλατα ανοιχτές πόρτες.

    Μέχρι που φιλοσόφησα την αβεβαιότητά της και σκέφτηκα να της στείλω αυτό γράμμα για να την απειλήσω να μη μου ξανακάνει λαδιά.

    Φυσίκα η ευτυχία από απειλές δεν μασάει και πάλι θα αφήσει ρημάδια και αποκαίδια.

    Αλλά...είναι καλό να της δείξω ότι είμαι υποψιασμένη για τα δεινά που μπορεί να έπονται.

    Όσο για το αν θα πραγματοποιήσω την απειλή μου, δοχτωρ... μπορεί είμαι ανατρεπτικού χαρακτήρος αλλά πόρτα σε κάτι που αρχίζει από ευ- δεν έκλεισα ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοιτά...μερικές φορές βολεύει να έρχεται να κάνει ότι κάνει και μετα να φεύγει
    αν Βαρεθηκες απλά μην ξανα ανοίξεις
    Θα σου χτυπήσει άλλος την πόρτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άνοιξε γιατί αν μπει απ΄το παράθυρο θα πουντιάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άνοιξε την πόρτα σου, βάλτην να κάτσει και ανέκρινέ την μέχρι να νιώσεις ασφάλεια. Κι αν τη νιώσεις κλείδωσε την πόρτα. Αν όχι άνοιξέ τη και πέτα την έξω... Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα παιδιά!

    @gnostosagnostos
    Ποιος άλλος? Α μη με τρομάζεις!

    @sewsome
    Χαχαχαχα! Φαντάζεσαι να χουμε και τέτοια?

    @moutro
    Μόνο ανάκριση? ΚΑΙ κινέζικα βασανιστήρια θα της κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή