Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Κι έζησαν αυτοί καλά, εμείς όμως καλύτερα

Ως νέα γυναίκα μόνη (που όμως δεν ψάχνει γιατί της αρέσει να τη βρίσκουν), αναγκάζομαι να ζω κατά καιρούς τη μάστιγα της σύγχρονης ελεύθερης γυναίκας που δεν είναι άλλη από το πρώτο ραντεβού

Αν και δε μου αρέσει αυτή η οδυνηρή διαδικασία και την αποφεύγω επιμελώς, τις προάλλες δέχτηκα να ξαναδώ κάποιον γιατί ήταν αυτό που εσφαλμένα πίστευα ότι θα μου άρεζε: ένας εξαιρετικά καλοσυνάτος άνθρωπος σε σημείο αηδίας.

Από το πρώτο μισάωρο άρχισα να νιώθω άσχημα. Ειλικρινά. Καθώς άκουγα αυτό το πλάσμα να έχει πάντα ένα καλό λόγο για όλη τη σαπίλα που μας περιβάλλει, ένιωσα άσχημα. Σε μια φάση σκέφτηκα από μέσα μου πως είναι σαν να πίνει ποτό η Cruella deVil με το Δαλάι Λάμα αλλά κρατήθηκα να μη γελάσω μπροστά του έτσι στο άκυρο. Σε μια άλλη φάση σκέφτηκα μια υποτιθέμενη σκηνή με εμένα να σκύβω και να του ψιθυρίζω στο αυτί "φύγε τώρα, τρέξε να σωθείς" και πάλι μου ήρθε να γελάσω.

Δε θέλει πολύ, αναγνώστη μου, για να καταλάβεις την τραγικότητα της κατάστασης. Από τη μία πλευρά ένας άνδρας αυθεντικά καλός, χωρίς καραγκιοζιλίκια, να μου μιλάει σοβαρά και να με κοιτάζει ειλικρινέστατα στα μάτια κι από την άλλη εγώ να προσπαθώ να μη γελάσω με τα μικρά χαζά αστειάκια που έφτιαχνα στο μυαλό μου.

Και κάπου εκεί κατάλαβα πως τόση αγαθοσύνη δε μου ταιριάζει. Ένας άνθρωπος με διάχυτη καλοπροαίρετη οπτική των πραγμάτων με κάνει να νιώθω έξω από τα νερά μου. Προτιμώ να γίνεται κακός όταν πρόκειται για σαπίλα και όχι να μου δικαιολογεί τα πάντα σαν τη μητέρα Τερέζα.

Κι εδώ περνάω στο επόμενο πρόβλημα που ήταν η έλλειψη χιούμορ. Διότι δεν ξέρω αν τα μαθες αναγνώστη αλλά ο καλόκαρδος γίγαντας δεν παίζει να έχει χιούμορ. Τουλάχιστον έτσι καυστικό όπως το θέλουμε εμείς. Φυσικά και βαρέθηκα πολύ γρήγορα. Φυσικά και δεν υπήρχε χημεία μεταξύ μας. Λάθος. Εγώ δεν είχα χημεία μαζί του γιατί αυτός τα περνούσε τέλεια. Ήθελα να τον σφαλιαρίσω τη στιγμή που μου έλεγε ότι είχε καιρό να χαμογελάσει τόσο πολύ, μόνο και μόνο για να γυρίσει και το άλλο μάγουλο.

Κι εκεί που πίστευα ότι δεν μπορεί να πάει πιο στραβά, τον τσάκωσα να λέει για κάπου που ήθελε να με πάει το μήνα Οκτώβριο. Θα μπορούσα να αντιδράσω καυστικά και ρεαλιστικά αλλά δεν το έκανα, παρ' όλο που το πρόσωπο μου έσταζε απόγνωση. Όταν ένας άνθρωπος σε κοιτάζει ευθέως στα μάτια, έτοιμος να τον τσαλαπατήσεις, πραγματικά δεν το κάνεις.

Με ψέκαζε με καλοσύνη μέχρι την τελευταία στιγμή και λίγο πριν τον μισήσω ολοκληρωτικά, η βραδιά έκλεισε με μένα να νυστάζω, ενώ όλοι ξέρουμε πως όταν διασκεδάζω, δε νυστάζω ποτέ.

Την επόμενη μέρα επιβεβαίωσα κάτι που ήδη ήξερα. Δεν ταιριάζω με τον τέλειο, καλό και βαρετό πρίγκιπα του παραμυθιού. Ταιριάζω με τον πονηρούλη ελαττωματικό κολλητό του πρίγκιπα που τον βάζουν στα παραμύθια για να λέει αστεία και να κάνει καμιά χαζομάρα να γελάμε. Με αυτόν που στο τέλος δεν καταλήγει με καμιά πριγκίπισσα. Αλλά με μένα.

51 σχόλια:

  1. Με αυτούς τους τύπους που έχουν μόνο ένα καλό λόγο για όλους και για όλα κάτι δεν πάει καλά ρε συ.
    Έχω ένα φίλο που είναι έτσι και είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καταπιεσμένος, προσπαθεί να είναι καλός με όλους για να τα έχει καλά με όλους και το κάνει γιατί φοβάται, είναι πολύ δειλός κατά βάθος. Είναι επίσης βαρετός και οι γυναίκες δεν κάθονται καιρό μαζί του, την κοπανάνε.
    Νομίζω ότι αυτός ο τύπος είναι ο διορατικός γαμπρός που περιέγραψες και σχολίασε η Δάφνη στο προ-προηγούμενο ποστ και πολύ μου άρεσε όπως τον χαρακτήρισε: επικίνδυνο
    Εγώ με λίγα λόγια δεν μπορώ να εμπιστευτώ αυτούς που στάζουν μέλι για όλα/όλους, κάτι μου βρωμάει.

    η εικόνα με Κρουέλα και Δαλάι να τα πίνουν γάμησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sew, πολύ θα ήθελα να ήταν απατεωνίσκος γαμπρός, τουλάχιστον θα του έκανα χαβαλέ να περάσει η ρημάδα η ώρα.

      Μιλάς σε μένα που είμαι πιο καχύποπτη κι από τον Σέρλοκ Χολμς και εννοείται ότι η υπερβολική καλοσύνη σκυλοβρωμάει σαν πόδι Ινδού. Στη δική του περίπτωση το μόνο που βρωμούσε ήμουν εγώ δίπλα του χαχα!

      Πρέπει μια μέρα και μεις οι καχύποπτοι να αποδεχτούμε το γεγονός ότι υπάρχουν και καλά ατομάκια εκεί έξω, έτσι γιατί το γουστάρουνε, γιατί έχουν αξίες και σεβασμό.

      Διαγραφή
  2. χμμμμμμμ.. δεν το χα σκεφτεί ποτέ μέχρι τώρα, αλλά όντως! Ένας πολύ καλός άνθρωπος δεν είναι ικανός για αληθινό χιούμορρρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ μη! θα ξεράσω!(και όχι τίποτε άλλο...αλλα ακόμα τρέχει στις φλέβες μου το αλκοολ που ήπια 6 ώρες πρίν κ το έχω εύκολο να τα βγάλω όλα)
    Σχόλιο1: Αυτα τα-κυριολεκτικα- inside joke πρέπει να τα κόψουμε γιατί δε μπορούμε πάντα να συγκρατούμε τα γέλια μας και δε μπορούμε να βρούμε και εύκολα δικαιολογίες!
    Σχολιο2: Η βαρετίλα στάζει απο το μάτι νομίζω!Αυτοι οι καλοσυνατοι δε ξέρω γιατί πρέπει ταυτόχρονα να είναι και ήσυχοι.Χρειάζεται να ξαναπώ μήπως οτι η γκρίνια είναι η γοητεία μας??αμα δε βρίσεις,δε γκρινιάξεις,δε φωνάξεις λίγο δεν έχει αξία η ζωή!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ δεν κόβονται τα άτιμα, ΚΑΙ έρχονται πάντα σε ακατάλληλες στιγμές. Δεν ξέρω για σένα αλλά το δικό μου το γέλιο σκάει σαν κύμα από μέσα μου και δύσκολα το συγκρατώ. Φοβάμαι ότι μια μέρα που θα στριμωχτώ πολύ, θα δηλώσω χαζοχαρούμενο. Έτσι απλά.

      Βρε αν δεν γκρινιάξεις και δεν πεις καμιά κακιούλα, δε γίνεται δουλίτσα!

      Διαγραφή
  4. H ανάρτηση αυτή με συγκλόνισε ειλικρινά...
    Χτύπησε μέσα μου κάποιες πολύ ευαίσθητες χορδές...
    Δεν θα σταθω στο αν σου ταίριαζε ή όχι... (κατά πάσα πιθανότητα κι εγώ θα κοιμόμουν την ώρα που θα μου περιέγραφε που θέλει να με πάει τον Οκτώβρη) αλλά στο ότι οι άνθρωποι αυτοί σπανίζουν τόσο πολύ στις μέρες μας που τελικά όταν τους βρούμε δεν πιστεύουμε ότι είναι αληθινοί... Πρέπει να τους χαστουκίσουμε για να δούμε αν θα γυρίσουν το άλλο μάγουλο... να του βάλουμε τα νύχια μέσα στα μάτια για να δούμε αν πονάνε... αν αυτά τα μάτια βλέπουν αληθινά τον κόσμο όπως είναι...

    Δεν θα σταθώ στα κλισέ "τα ετερωνυμα έλκοντα" γιατί η το δικό μου κλισέ είναι "τα πάντα είναι timing και καλή χημεία" όλα τα άλλα τα προσπερνώ.
    Ευχομαι να βρεις αυτό το φίλο του πρίγκηπα ή ότι άλλο θες...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπανίζουν, γι' αυτό μπήκα και στον κόπο. Η δική μου φιλοσοφία σε αυτά τα θέματα είναι ένα απλό κλικ.

      Με τη διαφορά ότι το δικό μου κλικ είναι ένα κουμπί χαλασμένο!

      Διαγραφή
  5. πάρτα όλα δικά σου αγάπη μου..................έεεετσι!!!!

    κράζε-κράζε και έσκασε (γι' ακόμα μια φορά) στα μουτράκια σου


    ΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ ΔΕΝ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ!!!!


    ενίοτε γελάω και με τη δυστυχία του κόσμου....ναι ξέρω ότι είμαι ένας άκαρδος μπάσταρδος, αλλά έτσι είμ' εγώ



    ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να μου κάνεις τόσες χαρούλες, θα επιδιώξω κι άλλα αποτυχημένα ραντεβού να χω να γράφω!!

      (ξαναδιάβασε τον τίτλο)

      Διαγραφή
    2. οι τίτλοι είναι παραπλανητικοί (40% των δικών μου τίτλων είναι καθαρά για λόγους θέασης, γι' αυτό άλλωστε είμαι κι ο πιο επιτυχημένος μπλόγκερ!!!!)

      τώρα αν εσύ τα βρήκες με τον φιλαράκο που μας περιγράφεις....τότε ανήκεις κι εσύ σ' ένα σύνολο γυναικών που παρ' όλο που δεν γουστάρουν έναν άντρα, είναι μαζί του για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ εκτός από ότι σε ελκύει σαν άντρας....

      από την άλλη, η τελευταία παράγραφος που λέει ότι κάποιος άντρας έριξε τα στάνταρτ του κι "έπεσε" σε σένα (αν και δεν θεωρώ με την καμία ότι είναι ξεπεσμός το να είναι κάποιος μαζί σου), τότε πάλι φεηλιά στα μούτρα......για πιο αναλυτικές απόψεις ανέμεινε κι εσύ επερχόμενο άρθρο

      Διαγραφή
    3. Ρε συ ειλικρινά θα με κάνεις να ξεχάσω κι αυτά που έγραψα.

      Τι βεβιασμένα και άκυρα συμπεράσματα ήταν αυτά?

      Δηλαδή ο τίτλος μου υποδηλώνει ότι τελικά τα βρήκα μαζί του?!? Για σένα καλό τέλος σημαίνει ΜΟΝΟ "τα βρίσκω τελικά με κάποιον"? Γιατί για μένα καλό τέλος μπορεί και να είναι το "δεν τα βρίσκω με κάποιον που δεν ταιριάζω".

      (πέραν του ότι ο τίτλος είναι απόσταγμα πνευματικής επινόησης που ούτε καν θέλω να εξηγήσω)

      Τώρα για την τελευταία παράγραφο. WTF? Δε λέει ΤΙΠΟΤΑ τέτοιο απλά καταγράφω τις σκέψεις που έκανα την επόμενη μέρα, όταν ξύπνησα, με τον καφέ μου.

      Αλλά ακόμα και κάτι τέτοιο να έλεγε... δηλαδή αν δεν είναι πριγκιπισσούλα, είναι "ξεπεσμός"???

      Θα με ρίξεις στα ναρκωτικά.

      Διαγραφή
  6. Δηλαδή εγώ που είμαι το καλύτερο παιδί του κόσμου (αν εξαιρέσεις ότι δολοφονώ γριές στο τρένο και βγάζω τα βρακιά μου δημοπρασία) είμαι τόσο βαρετός; Να το γυρίσω, δε λέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα αν βγάζεις τα βρακιά σου σε δημοπρασία, αποκλείεται να είσαι βαρετός!

      Διαγραφή
  7. Είναι αυτό που λέμε καλό παιδί αλλά...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Άρα κάτι δεν έκανα σωστά? χαχα

      Διαγραφή
    2. Όταν βλέπω γυναίκες να απομυθοποιούν κλασσικές παπάρες του πριγκιπόπουλου, δεν μπορώ πάρα να δώσω τα εύσημα μου.

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει όλο το σκεπτικό σου. Μακάρι κάθε άνθρωπος να είχε τόση αυτογνωσία. Το πιο σημαντικό όμως είναι να τη διατηρεί κιόλας. Γιατί μανίτσα μου, αν είσαι ισορροπημένη (όχι εσύ...απρόσωπη έκφραση!) με το γεγονός ότι σου αρέσει ο αλήτης, μην έρχεσαι και κλαίγεσαι μετά τα παρελκόμενα...γιατί τότε θα σε μπουφλίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις! Είναι σαν να ζητάει κάποιος μουσακά και μετά να γκρινιάζει για τη μελιτζάνα.

      Εγώ πάντως δεν τρώω ούτε μουσακά ούτε αλήτη.

      Διαγραφή
  10. ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε φιλαράκι εγώ θα σου αποκαλύψω μια καλά κρυμένη πτυχή του εαυτού μου! Σε όλες αυτές τις ιστορίες και ταινίες με πριγκηπόπουλα τρελαίνομαι όταν υπάρχει γελωτοποιός!!!! Είναι ο αγαπημένος μου ήρωας! (ρώτα και το σαλιάγκι για του λόγου το αληθες!!)
    Φιλιά και αναμένω επόμενο ραντεβού με λαχτάρα,
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.rottentomatoes.com/m/court_jester/

      Παλιό κι αγαπημένο...
      (πρωταγωνιστής λέμε ο γελωτοποιός!)


      elPre

      Διαγραφή
    2. Πλυντήριο, όταν μου αποκαλύπτεις τέτοιες πτυχές, ανεβαίνεις ακόμα πιο πολύ στην εκτίμηση μου. Αυτό θα πω μόνο, μην αρχίσω πάλι τα μέλια και ζηλέψει το Σαλιάγκι!

      Κανόνισε! Μια καθημερινή!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα σας,
    Με κάποιον τόσο βαρετά αγαθό δεν θα καθόταν ούτε η τελευταία απελπισμένη γυναίκα στην γη! Θα πνιγόταν στα μέλια του!
    Καλά κάνατε και τον στείλατε σπίτι του!
    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε Τiti, διαφωνούμε.

      Λέγε με Nam και μίλα μου στον ενικό!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Nam
      διαφωνούμε?

      Αν δεν κάνω λάθος σας είναι ανυπόφορος ένας γλοιώδης τύπος Άντρα που από σας μπουκώνει φιλοφρονήσεις τόσο πολύ ώστε να θέλετε να τον χαστουκίσετε! Που είναι η διαφωνία ?
      Θα είχα φύγει από το πρώτο 5΄ !!!
      Όσους βλέπω μανιωδώς να με γεμίζουν φιλοφρονήσεις ξέρω
      πως μετά θα ζητήσουν κάποια εξυπηρέτηση και δεν έχω πέσει
      ποτέ έξω! Στην εργασία μου τους κλείνω την πόρτα, στην ζωή μου δεν την ανοίγω καν να μπουν!!!

      Διαγραφή
  13. "Την επόμενη μέρα επιβεβαίωσα κάτι που ήδη ήξερα. Δεν ταιριάζω με τον τέλειο, καλό και βαρετό πρίγκιπα του παραμυθιού. Ταιριάζω με τον πονηρούλη ελαττωματικό κολλητό του πρίγκιπα που τον βάζουν στα παραμύθια για να λέει αστεία και να κάνει καμιά χαζομάρα να γελάμε. Με αυτόν που στο τέλος δεν καταλήγει με καμιά πριγκίπισσα. Αλλά με μένα."

    The story of my life (in a good way) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξη το επιβεβαίωσα. Έχω πολλές ελπίδες μαζί σου.
    Πάρε με τηλέφωνο να κλείσουμε ραντεβού. Το τηλέφωνο μου μπορείς να το βρεις εύκολα αν ρωτήσεις στην γύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή Perinio έτσι όπως μου τα λες, αν συναντιόμασταν τελικά, μπορεί αυτή τη στιγμή να ήμασταν και ερωτευμένοι!

      Είδες πώς μας σώζει η μοίρα καμιά φορά?

      Διαγραφή
    2. Θα ήμασταν. Βγάλε το μπορεί... :)

      Διαγραφή
  15. ΣΑς ΒΡΊΣΚΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΕΤΣΙ ΣΤΟΥς ΚΑΛΟΥς ΑΝΘΡΩΠΟΥς, ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΤΕΛΙΚΑ? ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΕΝΤΥ ΚΡΟΥΓΚΕΡ? ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑς ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑς "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥς ΚΑΛΟΥς" ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΑΛΛΕς ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΕς ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ΜΑς ΒΡΩΜΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΕς ΣΤΡΙΤΖΕς, ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ice creaminal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βρε παγωτατζού, αντί να με ευχαριστήσεις που τον άφησα ελεύθερο για να τον βρεις εσύ, που ταιριάζεις μαζί του, και να ευτυχίσεις, μου τη λες κι από πάνω?

      Καλό κορίτσι σου λέει μετά. Καλό κορίτσι μούφα μου βρωμάει!

      Διαγραφή
    2. LOL και ξανα LOL αν μου επιτρέπεται... :)))

      Διαγραφή
    3. LOL ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ, ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙς ΜΗΝ ΣΕ ΚΑΨΕΙ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ :)))

      Διαγραφή
    4. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΜΕ ΜΟΥΡΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟΥς ΓΟΥΡΟΥΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΦΕΡΟΜΑΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕς ΕΥΝΟΥΧΟ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕς, ΑΣΕ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑΙΡΙΑΖΩ, ΕΣΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙς ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΣΤΥΛ CELEBRITY, ΜΕΓΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΛΟΚΙΑ

      Διαγραφή
    5. Aυτό που πιάνω ξέρω να το πιάνω ώστε να μη με καίει...
      Αλί από σένα που το βλέπεις μόνο στον ύπνο σου... :-p
      LOL-A

      Διαγραφή
    6. Βρε είσαι και ταραχοποιό στοιχείο?

      Στο μόνο που έπεσες μέσα είναι ότι έχω τρόπους γουρουνιού.
      Γι'αυτό να με προσέχεις.

      Διαγραφή
    7. ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕς ΠΟΥ ΦΕΓΓΟΒOΛΑΝΕ?????? ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕς ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΞΥΠΝΙΟ :-p
      LOLTAKEMYKOL-ARA

      Διαγραφή
    8. ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΑ ΥΠΟΨΙΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ, ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΣΩ ΓΟΥΡΟΥΝΙ

      Διαγραφή
  16. Γούστα είναι αυτά.

    Μόλις επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά πως οι περισσότερες γυναίκες αρέσκονται σε κωλοχαρακτήρες και "αντράκια" για sex και αρπαχτές και παντρεύονται μαλάκες με λεφτά.

    Λυπηρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λυπεί φίλε μου, έτσι?

      Την πήρες τη στεναχώρια σου μεσημεριάτικα και λυπάμαι πολύ γι'αυτό. Παραδέξου το όμως, ότι ένιωσες κι ένα μικρό θρίαμβο που βρήκες άλλο ένα παράδειγμα να επιβεβαιώσει τη γενίκευση σου.

      Αφού λοιπόν σου αρέσει το μελόδραμα, δε θα σου χαλάσω το mood και θα σου πω με τη σειρά μου τι λυπεί εμένα:

      Το γεγονός ότι, ενώ γράφω πολύ προσεκτικά και με σαφήνεια, η αδυναμία ανάγνωσης του καθενός με οδηγεί σε αυτό εδώ το σημείο. Ποιο σημείο? Να διαβάζω κάτω από την ανάρτηση μου μια τεράστια κοτσάνα δύο μόλις σειρών. Και τη λέω κοτσάνα επιεικώς.

      Με ποιον τρόπο ένας πονηρούλης ελαττωματικός τύπος που λέει αστεία εξισώνεται με έναν κωλοχαρακτήρα και "αντράκι" για sex και αρπαχτές?

      Δεν πρέπει να είσαι καθόλου καλός ούτε στα μαθηματικά.

      Διαγραφή
    2. Ο ΓΙΑΤΡΟς ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ Gyro ΜΑΛΛΟΝ, ΠΑΝΤΑ ΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΣΥΜΦΩΝΟΤΜΕ ΜΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΒΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΙΩς ΜΑς ΒΡΙΖΕΙ

      Διαγραφή
    3. Κάτι κατάλαβα περί αυτού ice.
      Ας με βρίζει. Δεν πειράζει.

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι είμαι καλός στα μαθηματικά αλλά παρά την ειλικρίνεια με την οποία φαίνεται να γράφεις θα σε σκαλίσω λιγάκι πιο βαθιά.
    Δεν πίστεψες εσφαλμένα ότι θα σου άρεζε ο καλοσυνάτος, δεν το πίστεψες ποτέ. Επιβεβαίωσες, απλώς, την υποψία σου. Και καλά έκανες.
    Πίσω από τη βαρεμάρα που αναφέρεις βρισκόταν ο φόβος. Θα ήταν έκδηλος αν είχες κάνει π.χ. το λάθος να τον παντρευτείς αλλά τώρα, ο εγκέφαλος σου το αντιμετώπισε ως ανία. Ο φόβος ότι αυτός ο άνθρωπος δεν θα σε πάει μπροστά, δεν θα σε προστατεύσει και ίσως δεν είναι αληθινός. Μήπως το παίζει καλός και είναι χειρότερος κι από τους κακούς; Μήπως είναι πράγματι καλός αλλά τότε θα την πατήσει σίγουρα από τους υπόλοιπους;
    Τελικά, αν ρωτούσαμε το Δαρβίνο θα μας έλεγε πως κάπου ανάμεσα στα γλυκά σαν εσένα γονιδιάκια σου είναι γραμμένο ότι ψάχνεις τον δυνατό, τον υποψιασμένο, αυτόν που θα ρισκάρει αλλά και θα προσέξει. Το κάνετε εδώ και χιλιετίες. Ο ήρωας της ιστορίας σου είναι ο εγγονός κάποιου homo sapiens που από σύμπτωση τον άφησε η φύση να αναπαραχθεί. Αυτός που δεν ήταν δύσπιστος προς τους υπόλοιπους άντρες στο κυνήγι κι από τύχη έζησε, που δεν κοιμόταν με το μαχαίρι στο χέρι κι από τύχη έζησε η οικογένειά του και που δεν άρπαξε τη γυναίκα του από τα μαλλιά με το ζόρι αλλά εκείνη έμεινε κοντά του.

    * Καλά είναι και τα βατράχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι, εμείς καλύτερα.
    Διαβάζοντας το άρθρο σου, το άρθρο μιας νέας γυναίκας μόνης που ψάχνει-όλοι κάτι ψάχνουν- καλά κάνει, δε λέω, σεβαστό αλλά και απαραίτητο να ξοδέψεις χρόνο να βρεις αυτό που ψάχνεις, θα έλεγα ότι απογοητεύτηκα λίγο. Όχι για τον καλοκάγαθο φίλο της ιστορίας. Εντάξει, σε όλους τους άνδρες δεν αρέσει η νυσταλέα κατάληξη του ραντεβου αλλά δεν είπες κάτι κακό ή τελείως άγνωστο. Δυστυχώς.
    Νομίζω ότι ήσουν προκατειλημμένη όμως. Δεν πίστευες και πολύ ότι θα σου αρέσει. Καλώς νομίζω ότι του έδωσες την ευκαιρία. Ποτέ δεν ξέρεις τι εκπλήξεις κρύβει το πρώτο ραντεβού. Αλλά αν καταλήξει μάστιγα, μπαίνεις στον αγώνα χάνοντας 1-0 ήδη…
    Θα τύχουν και κάποια ραντεβού της νύστας και των σκέψεων που στιγμιαία σε κάνουν Cruella… φυσιολογικότατο. Είναι τραγικά αυτά τα ραντεβού. Αλλά μήπως και εσύ δεν προσπάθησες καθόλου;
    Όχι, δεν αντέχετε την ειλικρίνεια, τη σοβαρότητα. Θέλετε τον αλήτη. Αυτόν που θα βρίζετε αύριο μ**α, ετσι για να έχετε θέμα στον καφέ και να πατάτε το κουμπί του κλάματος και της εκτόνωσης. Θέμα DNA; Δεν ξέρω. Και μη μου πεις γενικεύεις κλπ. Το άρθρο το χάρηκα γιατί είχε μια ωμή ειλικρίνεια. Και παραδέχεται πράγματα. Μη μου το χαλάς.
    Πάντως σου έχω καλά νέα. Ο κόσμος είναι γεμάτος ελαττωματικούς γελωτοποιούς. Οι άλλοι είναι λίγο πιο σπάνιοι. Και πιο μόνοι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή