Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Λόγια μεγάλων μπλόγκερ

Μερικές από τις δηλώσεις που έχετε κάνει στα σχόλια αυτού του μπλογκ. Τώρα που τις είδα έτσι μαζεμένες, δεν έχω καμία αμφιβολία.


"ΝamNaira, θέλεις να με παντρευτείς;"
Chris Christodoulou 

"Νομίζω ότι έχεις παιδικά τραύματα."
Nicotine

"Αυτό που κάνετε τις ακρίδες για να κατουρήσετε είναι βάσανο."
 Monsieur Cannibal 

"Eγώ είμαι αρκουδοαγαπούλης"
Xωστήρας  

"Η δικιά σου αθωότητα πιθανότατα θα έχει βγάλει πλαστό διαβατήριο 
και θα την έχει κάνει για Βραζιλία μεριά"
Partali  

"Μα ουτε ενα σαντουιτς μετα το σεξ? Τι ψυχη εχει πια!"
Vickyyy 

"Δηλαδή τι θα κάνουν οι κλέφτες? Να γίνουν κομματόσκυλα?"
Snake Plissken

"Μπιγαλης rules,baby!!!"
Σαλιάγκι  

ως τα αλλάζετε έτσι μαντάμ τα αεροπλάνα, 
εμείς το μήνα μόνο σερβιέτες αλλάζουμε όχι χώρες"
Sewsome  

"Και όταν εγώ απέχτησα χοληστερίνη εσείς ακόμα μαζεύατε καρπούς από τα δέντρα!" 
Πλυντήριο 

"Είμαι ψηλός σαν καμινάδα πυρηνικού εργοστασίου..."
Χωστήρας
 
"Ότι σου βρωμάει είναι σκατά, και όχι ληγμένη paco rabanne"
 Μonsieur Cannibal

"Ποια είμαι ρε πούστη η φάκιν Barbie Domina?" 
Lyriel

"Εγώ μασάω στριγκάκια άμα λάχει..."
Perinio
  
"Been there, done that, killed it with a flamethrower."
Angua

"Και τους έλεγα τότε στο γυμνάσιο: παιδιά, κόψτε την πολύ μαλακία, 
δεν θα σας βγει σε κάλο. Κανείς τους δεν με άκουσε."
Koueen 

"Δεν άντεξε την γοητεία μου" 
Partali

"Mα τί έχουν πάθει οι σημερινοί άντρες; μήπως φταίει για όλα η ντίσκο μουσική;"
Summertime Blues

"Mια γυναίκα που μπορεί να σκαρφαλώσει σε ένα δέντρο αξίζει τα φιλιά μου"
Nicotine 

"Eγώ έχω φοβία με όσους ΔΕΝ φοβούνται το γάμο"
Sewsome

" Όχι απλή άτακτη φυγή, πύραυλοι συστήνω να γίνετε κυρίες μου."
Δάφνη Χρονοπούλου   

"Middle East Trouble? Nuke em! Problem Solved."
Snake Plissken

"Ναι δεν είμαι άντρας. Είμαι αρσενικό."
Monsieur Cannibal 

"Τι είναι το κασκορσέ;"
Perinio   

"Ένας είναι Ο ΑΝΤΡΑΣ κι αυτός είμαι εγώ,τέλος!"
Χωστήρας  

"Εδώ δεχτήκανε οι Ρουβίτσες τον άλλονε με φούστα! Εγώ γιατί όχι?"
Πλυντήριο 

"Και η σφαλιάρα τρώγεται, δε λέμε θα φας σφαλιάρα?"
Κalo paidi alla...

"Τι μανία αυτή να με βγάλετε ψυχαναγκαστικό; Ένας νορμάλ ψυχάκιας είμαι!"
Partali

"Γιατι το αγγελάκι & το διαβολακι εξαφανίζονται ΠΑΝΤΑ 
πριν μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε?"
Λεύκη η φλου 

"Ολο το σύμπαν συνομωτεί για να ρίξω σε ένα νούμερο πολλές σφαλιάρες!!"
Λιακάδα 

"Όταν εγώ έκανα επανάσταση μαζί με τον Αυτιά το πρωί στο άλτερ,
εσυ έβλεπες τον Νούσια στο ονειρό σου!"
Σαλιάγκι 

"Αν σου ζητήσει κανένας μαζοχιστής να τον μπατσίσεις θα το κάνεις;"
Master 

"Ο γιατρός εδώ μέσα έχει πει να λέμε ναι, 
συμφωνούμε με οτι λέει η ιδιοκτήτρια του βλογίου τούτου πάντα, αλλιώς μας βρίζει"
Ice creaminal

"Πότε θα έρθει το γαμημένο το καλοκαίρι, 
για να δω επιτέλους ένα ανθρώπινο θηλυκό;"
Xωστήρας

"Μίλησε κανείς για μπούτια;;;;;;"
Πρόεδρος Α.Π.Ι . 

"Εγώ ότι και να πω θα με πεις σαλιάρη."
Μonsieur Cannibal 

"Από τις 100 τυχαίες τύπισσες που έχω κεράσει,  
ήξερα ότι θα μου κάτσουν οι 15 και τελικώς πήγα με τις 5."
Thor 

"Συγνώμη, αλλά τελικά με ποιον καταλήγεις, 
τώρα που έχεις αποκλείσει το 90% του ανδρικού φύλου; "
Ζero Point

"Τύχη βουνό είχες. Σεξουαλίστηκες με πιτζάμες και αξύριστα πόδια."
misoagnosti

"Υπάρχουν πολλές γυναίκες που όταν το κάνουν λένε "θεέ μου θεέ μου θεέ μου"
μήπως ξέρετε και κάποιο άντρα;"
Summertime Blues

"Οριστε....μας εβγαλες και κακογαμητες"
gnostosagnostos  

"Με φτιάχνει να βλέπω σε γυναίκα εκτεθειμένες γάμπες"
Der Kanzler 

"Ισότητα και πούτσες μπλε. 
Σε λίγο θα βγαίνουμε με άντρες και θα μιλάμε για πεντικιούρ."
Αngua

"Απο την εποχη των σπηλαιων πεταγες το κρεας απο το κυνηγι  
η γυναικα εσκυβε να το φαει και ο αντρας σκοραρε." 
Μοnsieur Cannibal  

"Ευτυχώς που όταν με πιάνει περίοδος δεν λέω ούτε καλημέρα"
Tommy Stark

 "Θες έναν άντρα να σε στρώσει." 
Nicotine 

"Σε λίγο θα μας πείς να μη σκίζουμε και τα τραπεζομάντηλα στις χασαποταβέρνες!"
Σαλιάγκι

"Εγώ λέω να τα αφήσουμε όλα αυτά τα ανεξήγητα μυστήρια και να κάνουμε σεξ"
Akhlut 

"Γουστάρω ανωμαλίες!!!" 
Perinio 

"Ποιοι είναι οι σοβαροί σου αναγνώστες και δεν τους έχουμε γνωρίσει;" 
Partali

Σ α ς   α γ α π ώ !

47 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Τα διαβάζω από την αρχή μέχρι το τέλος μονοκοπανιά και γελάω μόνη μου!

      Διαγραφή
  2. ρε Ναμ-Ναμ φτιάξε και κανα τουητεράκι να περνάει η ώρα

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαυξάνω! @NamNaira εδώ κ τώρα ξανακάνω πρόσταση γάμου ενώπιων όλων των ακόλουθων κ ρητουιθέντων.

      Διαγραφή
    2. Sewξουλιάρα, άμα σου πω ότι το σκεφτόμουν πρόσφατα. Ψήνομαι ελαφρώς, τα τουήτς είναι πολύ χαλαρωτικά!

      Kύριε Xρήστο, ένας ακόμα λόγος λοιπόν. Τέτοια καλούδια δε γίνεται να τα χάνω!

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να νοιώθεις τυχερή που το μπλογκ σου έχει φιλοξενήσει τόσα μεγάλα μυαλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλάς για τον εαυτό μου!

      Διαγραφή
    2. Παρταλάκι, ο Βlogger μου συμπεριφέρθηκε γενναιόδωρα, παράπονο δεν έχω!

      Μaster, MASTER! Λουλούδι της ερήμου.

      Διαγραφή
  4. Συγκέντρωσε για λίγο ακόμα και κάνε βιβλίο.Μπεστ σελερ φορ φαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με ψήνεις. Θα το κάνω. Θέλω να πάω στο Coconut Ιsland και δεν έχω λεφτά.

      Διαγραφή
  5. Τα βλέπω σε μπανεράκια του FB. Σε παπυράκι γοτθικό με Ηρόδοτος ή Αϊνστάιν από κάτω..
    Ωιμέ πώς σπαταλιέται η σοφία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σοφία δεν κάνει τσιγκουνιές! Άμα την έχεις την ξαμολάς αβέρτα από δω κι από κει.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα. Κλαίω απο τα γελιά. Επρεπε και πρέπει να μπαίνω πιο συχνά. Χανω τέτοια ρεσιταλ Ποιητικής Αδείας (ή αηδίας, καθότι για άδειες πέρασε το καλοκαίρι). Η Σοφία τέτοιων μυαλών καλό και σπαταλείτε στα μπλογκ γιατι αν τους αφήναμε ελεύθερους θα είχαμ γίνει παγκόσμια υπερδύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το γελάς, μην το γελάς. Οραματίζομαι μια βουλή γεμάτη από τη γαματοσύνη τούτων εδώ των μπλόγκερ.

      Διαγραφή
  7. "Η δικιά σου αθωότητα πιθανότατα θα έχει βγάλει πλαστό διαβατήριο
    και θα την έχει κάνει για Βραζιλία μεριά"= Με κατι τέτοια έριξε την κύρια ζαμπόν-τυρί, κάτω από το κομοδίνο



    "Εγώ μασάω στριγκάκια άμα λάχει..."=Αντρίλααα τι τριντέντ και μαλακιες..


    Σου χρωστάω ένα καλό hangover..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την απαράμιλη γοητεία μου την έριξα!
      ...και δεν μου κάνει ταπεινά σάντουιτς μετά το σεξ!

      Διαγραφή
    2. Είναι που φημίζεσαι και για την party-animal-οσύνη σου βρε Monsieur! Mετά θα φάμε ψωμί με πελτέ, έτσι για το καλό.

      Διαγραφή
    3. Δεν ηξερα οτι μετα την Γαρμπη βγαινεις εσυ σαν πρωτο ονομα..Οσο σε περιμενω, θα εχω πεθανει απο αλλεργικο σοκ απο την καταποση κιλων φυστικι αραπικου..

      Και επιτελους,εχεις κατι να μου προσαψεις...

      Διαγραφή
    4. Δεν ήξερα ότι εγώ και η Γαρμπή δουλεύουμε και σε παιδικά πάρτυ τα απογεύματα.

      Διαγραφή
    5. http://www.youtube.com/watch?v=g-Q6UJnWND8

      Προσεχε τι λες...τιποτα δεν ειναι τυχαιο...

      Διαγραφή
  8. Εμ, έχεις μαγνήτη* κι εσύ.

    *μεγάλων μυαλών. Μην παρεξηγηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας εμπνέεις επικίνδυνα

    Πι Ες: είχα πει ότι αν σε δω πάνω σε δέντρο θα σου έκανα πρόταση γάμου

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Και τα δυο τα είχες πει. Έβαλα αυτό με τα φιλιά γιατί είναι και σήμα κατατεθέν.

      Μια μέρα που έκανα βόλτες γενικά, βρήκα μια μπλόγκερ που έχει βγάλει τον εαυτό της φωτογραφία πάνω σε ένα δέντρο!!!

      Θα το ψάξω πάλι και θα επανέλθω με λινκ. Νομίζω σε ενδιαφέρει πολύ.

      Διαγραφή
    2. Ω ναι, εξαρτάται βέβαια το δέντρο...

      Να σαι σίγουρη ότι θα προτείνω εσένα για κουμπάρα

      Διαγραφή
  10. Χμμμμμ....Και μετά σου λένε γιατί είναι άδειο το Δαφνί...η Σταυρούπολη και η Λέρος...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, εφόσον μας έχουν ακόμα ελεύθερους και βολοδέρουμε από blog σε blog, τι περίμενες δηλαδή;

      Διαγραφή
    2. Να εξασφαλίσουμε φαί-στέγη-τσάμπα πρέζα. Όλοι Δαφνί έχει εκπληκτικά μπανγκάλοου!

      Διαγραφή
    3. Αν είναι για τζάμπα στέγη, εγώ θα προτιμούσα τις φυλακές. Να ζήσουμε και το σασπένς μιας ληστείας βρε αδερφέ. Κι αν βαρεθείς εκεί μέσα, έρχεται το ελικόπτερο και σε παίρνει. Απλά πράγματα.

      Διαγραφή
  11. Μα τον Τουτατη με πληγωνεις! Αλλα οσο με πληγωνεις με πωρωνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου πώς να επανορθώσω και θα το κάνω! Εκτός αν σε θέλω πωρωμένο. Που μάλλον έτσι σε θέλω!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία που τα λέμε ρε γαμώτι. Μας πάω ασύστολα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τος ο Πέρης. Μετά από Χρυσοβαλάντης Χρύσανθος, την είδε Χριστόδουλους a.k.a Μπέμπα Μπλανς.

      Άκου εκεί "μας πάω"...Σιγά ρε μούσια!

      Διαγραφή
    2. Έχει πάθει κρίση προσωπικότητας από τα πολλά στριγκάκια!

      Διαγραφή
  13. πωωωω

    παραείναι καλό που να πάρει.
    Και νομίζω, μπορεί να γίνει και καλύτερο. Εσύ μας βάζεις τη σπίθα κάθε φορά. Ας δούμε που μπορείς να μας φτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υπολογίζεις πάντα και την περίπτωση της αυτανάφλεξης!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες αλλά δεν έχω λεφτά...θα ξαναπεράσω στις εκπτώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό παιδί, εδώ θα είμαι, μην ξεχνιόμαστε. Οι άλλοι δώσανε.

      Διαγραφή
  15. περιμενω να με φωναξεις για να κοψω την κορδελα στα εγκαινια του αγαλματος μου:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοβερό!
    Λίγα ακόμη θες και το βιβλίο έτοιμο... ;)
    την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου έχουμε πει όλα αυτά εεε; Σοκολατάκι δεν έχει για κάνα κέρασμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωωωω, καλά! Όλες οι μπλογκικές διάνοιες μαζεμένες σε ένα άρθρο! Νομίζω ότι θα σνιφ, κλαψ, φφφφφ! Πάλι συγκινήθηκα, την ευσυγκινησία μου μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για άλλη μια φορά... ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΜΠΛΟΓΓΕΡ. ΑΙΣΧΟΣ

    Τέλειο κατά τα άλλα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πώς θα αντικρίσω τη γειτονιά τώρα που έμαθαν και τις προτιμήσεις μου... Δεν πιστεύω σε κοινωνική καταπίεση. Σε κοινωνικά καθολική ηλιθιότητα, όμως, ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή