Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ενοχικές απολαύσεις

  • όταν γυρίζω ξαφνικά καθώς απομακρύνομαι από κάποιον που μιλούσα για να τον τσακώσω να με κοιτάει από πίσω
  • όταν μου στέλνουν μηνύματα που αποτελούνται από πέντε λέξεις το πολύ και κυρίως δεν έχουν ερωτηματικό. Είναι τα καλύτερα ακόμα κι όταν λένε "σε μισώ όσο δε φαντάζεσαι"
  • όταν έρχομαι σε αντιπαράθεση με κάποιον και του πετάω περίεργα, όπως μια φορά που αποκάλεσα μια νοσοκόμα "φερέφωνο του ιατρού". Εκείνα τα πέντε δευτερόλεπτα που είδα στα μάτια της την αμφιβολία αρχικά για τη λέξη και έπειτα για το αν θα πρέπει να θιχτεί ή όχι ήταν για μένα μια απόλαυση
  • όταν πίνουμε με τις φίλες μου και αποκαλύπτω αντι-σεξουαλικά άτομα της σόου-μπιζ που όμως εγώ βλέπω σεξουαλικά
  • οι αντίστοιχες εξομολογήσεις από τις φίλες μου. Ένα βράδυ που πέταξα ένα πολύ βαρύ, κάποια (για να εξισορροπήσει την ντροπή) μου είπε ότι της αρέσει ο Προκόπης Παυλόπουλος
  • όταν ανταλλάσσω χαμόγελα με τις κοκέτες γιαγιάδες μέσα στα λεωφορεία
  • όταν ακούω για το πώς κατέληξε κάποιος στην επιλογή του τατουάζ του. Τρεις στις πέντε από αυτές τις επιλογές είναι εντελώς ηλίθιες και απολαμβάνω ενοχικά που είναι μη/δύσκολα αναστρέψιμες
  • όταν παριστάνω την αδαή σε ξερόλα 
  • όταν δεν κρατάω τα προσχήματα
  • όταν αποφασίζω να πάω στο περίπτερο με κόκκινες κάλτσες, πράσινο παντελόνι, την από πάνω πιτζάμα μου, γκρι ζακέτα, ροζ αθλητικά και δε συναντάω κανένα γνωστό
  • όταν τελικά συνάντησα ένα γνωστό και με αποκάλεσε "αγγλίδα τουρίστρια". Γέλασα αγγλιστί
  • όταν κυλιέμαι αυτάρεσκα σαν γουρούνι στο βούρκο της υποκολτούρας προκαλώντας μια μικρή ψευδαίσθηση υπεροχής στους δήθεν κουλτουριάρηδες. Εκτός του ότι το γουστάρω, μου αρέσει και να τονώνω το εγώ των ανθρώπων που το έχουν πραγματικά ανάγκη
  • όταν δε με νοιάζει, ούτε καν στιγμιαία, κάτι ή κάποιος
  • όταν δε με νοιάζει, ούτε καν διαχρονικά, να αποδείξω κάτι
  • όταν ανάμεσα σε κόσμο ατσαλάκωτο, μετρημένο (και επιμελώς κρυφά ανασφαλή) που παλεύει να αποκτήσει μια καλή εικόνα για τον εαυτό του, εγώ παλεύω να αποκτήσω μια κακή εικόνα
  • όταν η παρέα μου μού υπενθυμίζει για το προηγούμενο βράδυ ότι "ένας τύπος παραδίπλα δάγκωνε κι έτρωγε τα γυαλιά από το ποτήρι του" και εγώ δεν έχω ιδέα ότι συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο. Απολαμβάνω ενοχικά ότι φτάνω σε τέτοιο επίπεδο διασκεδαστικής αυτάρκειας που ξεχνάω να κοιτάξω γύρω μου
  • όταν πειράζω κόσμο. Είναι η μεγαλύτερη ένδειξη της συμπάθειας μου. Ενοχική απόλαυση γιατί όσο πιο χοντρό (και ίσως κακόγουστο) είναι το πείραγμα, τόσο πιο πολύ συμπαθώ κάποιον
  • όταν φτιάχνω μακαρόνια και η μερίδα μου είναι τέτοια που δε χωράει σε πιάτο και τελικά τη βάζω στη σαλατιέρα. Εξίσου απολαυστικό όταν μετά κρατάω την κοιλιά μου από τον πόνο
  • όταν χαμογελάω χωρίς να φαίνονται τα δόντια μου. Στην πραγματικότητα δε χαμογελάω
  • όταν λιώνω. Και το ξέρεις. Μη μ' αποφεύγεις. Είναι κρίμα να με παιδεύεις. Με τρελαίνεις. Τι πας να κάνεις. (Βlogger σ'χώρα με) 

20 σχόλια:

  1. Ειδικά αυτό το αδαή σε ξερόλα και να τον αφήνεις να αναλύει τα πάντα!!!!
    Υπέρτατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να μην τον διακόπτεις παρά μόνο για απορίες. Είμαστε κακοί.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το 3 το κάνω πολύ συχνά. Οι κλασικές μου φράσεις είναι "Πέφτω σε δυσμένεια" και "Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιόπαιδο! (με την καλή έννοια)

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς που έβαλες την παρένθεση γιατί ήμουν έτοιμος να παρεξηγηθώ!

      Διαγραφή
    3. Άσε που αν παρεξηγηθείς, θα μου πεις τίποτα περίεργο και θα κομπλάρω!

      Διαγραφή
  3. Χα! Και εσύ έχεις θέμα με τις γριές. Έχουν πλάκα οι κοκέτες, και σε περίπτωση που είναι Λαρισαίες είναι τυροκροκέτες.

    Αυτό το θέμα με τα τατουάζ το έχω και εγώ, ειδικά με τα κινέζικα και τα αραβικά, κάποτε σε κοπέλα επέμενα ότι το τατουάζ που έχει στην πλάτη σημαίνει πράσινο ρύζι στα κινέζικα και οχι ελεύθερη ψυχή που νόμιζε αυτή. Δεν ήταν δικιά μου ιδέα, σε μια σειρά το είχα δει.

    李尽快有

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Οι Λαρισαίες τυροκροκέτες πρέπει να είναι φοβερές, εκπαιδεύονται από μικρές.

      Από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει να γράψει στο σώμα του μια φράση όχι μόνο σε διαφορετική γλώσσα αλλά και σε δυσνόητο διαφορετικό αλφάβητο, το λιγότερο που έχει να κάνει για να τον σεβαστώ είναι να μην αποκαλύψει ποτέ και σε κανέναν τι σημαίνει η φράση. Γι'αυτό άλλωστε δεν το κρυπτογράφησε?

      Έπειτα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ΌΛΟΙ βάζουν ως φράση κάτι πολύ cool και γαμάτο και κυρίως καλό για την πάρτη τους. Γιατί δηλαδή δε βάζουν μια φράση πιο ρεαλιστική που να τους αντιπροσωπεύει πράγματι όπως "ελεύθερη πορδή" ή "ατίθασος παπάρας"?

      Διαγραφή
  4. Επιτέλους, είχαμε συζήτηση για την αοιδό που φοβάται τα πουλιά και κανείς δεν θυμόταν πως τη λένε!

    Το μυστήριο ελύθη
    Βιβή Μαστραλέξη!

    ΥΓ Ο Παυλόπουλος είναι ονείρωξις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν tremens, δεν ξέρω και γω πώς βρέθηκε η Βιβή Μαστραλέξη στο δρόμο μου, όμως μου ξύπνησε κάτι που δεν είχα ξανανιώσει στο παρελθόν. Θεωρώ το performing της στο βίντεο ανεκτίμητο και θέλω να βάλω όλους τους γνωστούς μου να τη μιμηθούν λεπτό προς λεπτό. Και μετά να ανεβάσω το καλύτερο στο youtube σε συγκριτικό πάντα πλάνο με την ίδια τη Βιβή.

      Αν το καταφέρω, θα είναι το πρώτο μου βίντεο στο youtube και θα το χρωστάω στο Βιβή, που μου δημιούργησε μια τέτοια ανάγκη.

      Διαγραφή
  5. 1.Ώστε το κάνετε, ήμουν σίγουρος!
    3.Χαχαχαχαχα, priceless!
    7.Είναι καλύτερο να τους έχεις αφήσει λίγο χρόνο ώστε να το έχουν μετανοιώσει και να ξέρουν όντως ότι ήταν ηλίθια η επιλογή τους...
    15.Και καλά κάνεις!
    17.Know we talking!

    Να σου πω και εγώ μια ένοχη απόλαυση;
    Όταν αναγκάζω ένα άτομο που με είπε ψυχαναγκαστικό να ψάξει το άρθρο του για το ποια στο διάολα είναι τα νούμερα 3,7,15,17...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητό Παρτάλι, δεν έπρεπε να με βάλεις να μετράω κουκκίδες, ειδικά τη μέρα που έβαλες ερωτηματολόγιο για το μπλογκ σου.

      Μουαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Τόσες προσβολές και μλκς που μου γράψανε είναι δύσκολο να ξεχωρίσω τις δικιές σου απαντήσεις...

      Διαγραφή
  6. Αυτό με τον Παυλόπουλο όμως.. μπρρρρ.. ανατρίχιασε η ραχοκοκκαλιά μου!
    Το άλλο με το αγγλιστί το γέλιο πως το κάνεις; Ο Moran λέει πως το αγγλικό γέλιο είναι κάτι σαν προσπάθεια να γελάσεις μ'ένα χαλασμένο στρείδι κάτω από τη γλώσσα.. Μέσα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aνοίγω ελαφρώς το στόμα αφήνοντας να βγει ένας λεπτός, γάργαρος ήχος χωρίς διαβαθμίσεις στην ένταση και μετά παριστάνω ότι πίνω τσάι.

      Διαγραφή
  7. To να παριστάνω την αδαή σε ξερόλες, το έχω ανάγει σε επιστήμη. Η μεγαλύτερή μου απόλαυση βέβαια είναι όταν τσιμπάνε (και αυτό συμβαίνει ΠΑΝΤΑ), αντιλαμβάνονται αργότερα (πολλοί και ποτέ) ότι την πάτησαν και προσπαθούν να σώσουν τον κώλο τους από τη ξεφτίλα. Εμ, μανδάμ, δεν σώζεσαι όμως... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιώνω, προκόπης, αγάπη και στοργή για τις ανώτερες μορφές ζωής (τύπου ξερόλες) και αλλόκοτες ιστορίες με αλλόκοτο ντύσιμο και αλλόκοτες ατάκες... Έχεις ξεχωριστή θέση στο ιντερνετικό μου σύμπαν πλέον.

    περιττό να πω ότι με το "λιώνω" (τραγούδι και βίντεο) έχω πάθει εξάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες σκέψεις και ιδιοτροπίες! Μου άρεσαν πολύ όσα διάβασα! Με θέλεις να έρχομαι? Ρωτώ πριν γιατί τα έξυπνα και δροσερά κορίτσια σαν εσένα συνήθως δεν θέλουν πολλά πολλά με "θείες" σαν εμένα (όπου θεία, όποια έχει γεννήσει παιδί και βάζει φωτογραφίες του στο μπλογκ της!) Εμένα όμως μου άρεσαν οι σκέψεις και η παρουσίασή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "όταν ανάμεσα σε κόσμο ατσαλάκωτο, μετρημένο (και επιμελώς κρυφά ανασφαλή) που παλεύει να αποκτήσει μια καλή εικόνα για τον εαυτό του, εγώ παλεύω να αποκτήσω μια κακή εικόνα"
    Κατά μία έννοια, αν και δεν το επιδιώκω, καταλήγω σε παρόμοιες φάσεις. Βέβαια αυτό συμβαίνει διότι για έναν όχλο "πολιτικά ορθό" (με την έννοια του δήθεν, της ψευτοτυπικότητας, της ψευτοσοβαρότητας και της ημιμάθειας) το άτομο που λέει την αλήθεια είναι το άτομο που θα γίνει πιο μισητό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή