Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Thank you for making me sexual

Διάβαζα τις προάλλες για τους asexuals, αυτούς που υποστηρίζουν ότι δε νιώθουν καμία σεξουαλική έλξη. Καθώς προσπαθώ έτσι λίγο να το κατανοήσω το όλο ζήτημα και να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι τέτοιο, παθαίνω πνευματική διαύγεια, ανακαλώ στη μνήμη μου γεγονότα και καταλήγω ότι δεν είναι δα και τόσο δύσκολο κάποιος να γίνει asexual. Για την ακρίβεια τηρουμένων κάποιων συνθηκών θα μπορούσα να είμαι κi εγώ. Kαι είναι τρομακτικό πόσο εύκολα εφαρμόσιμες είναι αυτές οι συνθήκες.

Άνδρας, ετών 36, ανοίγει το ψυγείο μου. Το ψυγείο μου είναι σχεδόν πάντα συνειδητά άδειο.

"Αν μείνω εδώ, τι θα φάμε για πρωινό?"

Οι συνθήκες που λέγαμε. Για μια τέτοια πριγκιπισσούλα Σίσσυ, γίνομαι και γω asexual και επιτρέψτε μου να το θεωρώ και ευκολάκι. Φαντάζομαι τον εαυτό μου σε ένα ερημονήσι με καμιά δεκαριά τέτοιους και με πλήρη επίγνωση με βλέπω στον πιο ψηλό λόφο του νησιού να φωνάζω "EIMAI ASEXUAL". Τόσο απλά.

Η σεξουαλική έλξη βεβαίως προυπάρχει βιολογικά στον άνθρωπο αλλά κυρίως δημιουργείται. Και δημιουργείται από δύο παράγοντες. Ο πρώτος είναι το σώμα και γενικότερα η εμφάνιση. Ο δεύτερος και πιο βασικός παράγοντας, από τον οποίο υποκινείται σεξουαλικά και η πλειοψηφία των γυναικών, είναι όσα ΚΑΝΕΙ ή ΛΕΕΙ ένας άνδρας.

Όσο σεξουαλική λοιπόν κι αν είναι μια γυναίκα, πρέπει να υπάρχει ένα κατάλληλο ανδρικό υπέδαφος για να ευδοκιμήσει. Οπότε η σεξουαλικότητα μας εξαρτάται λίγο πολύ από τις μαλακίες που κάνει ή λέει ένας άνδρας. Ρε τι πάθαμε. Δηλαδή με λίγη φαντασία, σε έναν άλλον λανθασμένα δομημένο πλανήτη, οι περισσότερες θα ήμασταν asexual.

Για να καταλήξω όμως στο point μου. Το θέμα δεν είναι ποιοι μας κάνουν asexual. To θέμα είναι ποιοι μας κάνουν sexual. Γιατί κρεμόμαστε από μία κλωστή, κυρίες μου, και τώρα το συνειδητοποιώ. Τρομοκρατημένη λοιπόν από τη δύναμη που ασκεί σεξουαλικά πάνω μου ένας πραγματικός άνδρας, θέλω να ευχαριστήσω εκ μέρους όλων των γυναικών όσους άνδρες γίνονται αντικείμενο θαυμασμού όταν ανοίγουν το στόμα τους. Όσους μπορούν να ασκήσουν θετική επιρροή σε μια γυναίκα. Όσους στάθηκαν στα δύσκολα δίπλα σε μια γυναίκα και της είπαν "τι φοβάσαι ρε χαζό, εγώ είμαι εδώ". Όσους σεβάστηκαν μια γυναίκα ακόμα κι όταν αυτή δεν ήταν άξια σεβασμού. Όσους κολάκεψαν μία γυναίκα λίγο παραπάνω απ' όσο πρέπει. Όσους κοίταξαν μια γυναίκα σαν να ήταν η μοναδική στον κόσμο. Όσους είναι ικανοί να διδάξουν κάτι καλό σε μια γυναίκα. Όσους κρατάνε το λόγο τους. Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε, όσους δεν έχουν κανένα πρόβλημα με ένα άδειο ψυγείο.

44 σχόλια:

  1. Μου άρεσε η θέση σου σε αυτό το άρθρο. Θα ήθελα να διαβάσω και άλλη ανάλυση πάνω στο ζήτημα. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει μία γκρίζα ζώνη, όπου δεν μπορείς να ξέρεις απόλυτα αν εσύ είσαι το σημείο της εξίσωσης που ευθύνεται για το ότι αισθάνεσαι asexual ή αν ο περίγυρος σε μία δεδομένη στιγμή δεν έχει τις κατάλληλες συνθήκες για να περάσεις στην άλλη φάση. Αναμφισβήτητα όλοι περνάμε από αυτή τη φάση και κατά περιόδους έρχεται και φεύγει. Δε νομίζω, όμως, ότι μπορεί να θεωρηθεί μίας μορφής σταθερός σεξουαλικός προσανατολισμός, εκτός και αν μιλάμε για άτομο τύπου Sheldon Cooper ή Κωνσταντίνος Κατακουζηνός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Der Kanzler μου δεν ξέρω αν συμφωνώ με την γκρίζα ζώνη γιατί το θέμα το βλέπω διαχωρισμένο και ξεκάθαρο.

      Από τη μία έχουμε τους asexuals τύπου Sheldon, που είναι ανεπηρέαστα απαθείς απέναντι στο σεξ, δεν έχει να κάνει με τον περίγυρο, οπότε είναι όντως σταθερός σεξουαλικός προσανατολισμός. (θεωρείται ψυχολογική διαταραχή αν και τελευταία κάποιοι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι είναι φυσιολογικό)

      Από την άλλη έχουμε αυτό που θίγω εγώ (προσαρμόζοντας το λίγο στην έννοια των asexuals), την προκαλούμενη από τους άλλους ασεξουαλικότητα, η οποία έχει να κάνει με την αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση των δυο φύλων.

      Με λίγα λόγια ή είσαι asexual, συνειδητά και εκούσια, ή σε κάνουν asexual οι συναναστροφές σου, χωρίς να το θέλεις. Σε κάθε περίπτωση ξέρεις απόλυτα τι γίνεται.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα και δεν επαυξανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ασέξουαλς είναι συνήθως αυτές οι φεμινίστριες (νευριασμένες γριές σε εμμηνόπαυση) που δεν έχουν δει χαρά στα σκέλια τους από τότε που το ανθρώπινο είδος είχε ουρά πάνω από τον κώλο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπόν επειδή εγώ έχω πραγματική γνώση του θέματος από πρώτο χέρι, όντας με μία γυναίκα κάποτε η οποία ήταν τόσο γαμημένα όμορφη και εκ πρώτης όψεως μπορούσε άνετα να ήταν μια πετυχημένη πορνοστάρ (ακόμα και το χασμουρητό της ακουγόταν σαν οργασμός) έχω να πω ότι από αυτή την τραυματική εμπειρία, τίποτα καλό δεν μπορεί να προκύψει για σένα που είσαι με ένα τέτοιο άτομο.

    Τουλάχιστον για την συγκεκριμένη κοπέλα έχω να δηλώσω ότι αυτή ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ. Δεν θεωρούσε ότι ήταν κάποια ασθένεια ή κάτι κακό. Δεν προσπαθούσε να το αντιστρέψει με το να προσπαθεί να κάνει μαζί μου σεξ μπας και της περάσει και αντίθετα μου αρνούνταν την επαφή (ΣΕ ΠΟΙΟΝ;;;; ΣΕ ΜΕΝΑ...αλλά πέρα από την πλάκα), μια και είχαμε μιλήσει για αγάπες και γάμους κλπ, μου είπε ότι σεξ θα κάνουμε μόνο για να κάνουμε παιδιά (φανταστείτε τη φρίκη μου). Εν κατακλείδι....είναι ου μπλέξεις η φάση, γιατί μπαίνει στη μέση η βασική ανάγκη του ανθρώπου για σεξ......ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΚΑΝ γιατί δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα.


    ....και γενικά, δεν μπορείς να αλλάξεις/βοηθήσεις κανέναν αν αυτός δεν θέλει ν' αλλάξει/βοηθήσει τον εαυτό του.

    Ναμ ξέρω ότι δεν ήταν αυτό ακριβώς το θέμα της ανάρτησής σου και συγνώμη για το σεντόνι, αλλά έπρεπε κι εγώ κάπου να τα πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά έκανες και τα πες, βρε μπας και ευθύνεσαι εσύ? Μήπως της είπες κανένα χοντρό από τα δικά σου τα πετυχημένα?

      Πέρα από την πλάκα, μάλλον μιλάμε για περίπτωση asexual εκτός αν υπήρχαν κάποιοι προσωπικοί ή ιδεολογικοί λόγοι, που παρέλειψε να σου πει.

      Μα δε θα μπορούσες να βοηθήσεις, αφού η ίδια δεν αναγνώριζε κάποιο πρόβλημα. Αυτό συμβαίνει και σε όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις.

      Αυτό που συζητάς με όλες για γάμους και αγάπες, το αφήνω να πέσει!

      Διαγραφή
    2. ρε γαμώτο μ' έχει πιάσει το πατρικό φίλτρο και ένα ένστικτο αποκατάστασης.....και τρώγω γερό ξύλο. Καλά, τότε ήτανε αλλιώς...τρέχα-γύρευε

      Διαγραφή
  5. Ρε μην γίνεις ασέξουαλ για χάρη του καραγκιόζη!
    Στείλτον για τυρόπιτα...
    Η σεξουαλικότητα ειδικά σε μία σχέση είναι κυρίως θέμα συμπεριφοράς όπως αναφέρεις και πολλές φορές ένα φαινομενικά ξενέρωτο εμφανισιακά άτομο μπορεί να σου ανεβάζει την λίμπιντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα όχι ρε συ, το σκηνικό με την πριγκίπισσα και το ψυγείο δεν είναι πρόσφατο.

      Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, είναι η σεξουαλική χημεία που δεν υπολογίζει και πολύ την εμφάνιση.

      Διαγραφή
  6. Μα τι μαλάκες άνδρες υπάρχουν? Λοιπόν οταν είσαι με μια γυναίκα δεν σκέφτεσαι ποτέ τι θα φας το πρωί. Αν μείνεις φροντίζεις να ξυπνήσεις πριν απο αυτή (για να πας για ψώνια) και να ετοιμάσεις ενα βασιλικό πρωινό για την πριγκιπισσά σου, ας είναι και της μια νύχτας.
    Ασέξουαλ είναι μια ακόμα βλακεία των περιοδίκων που θέλουν να ασχολούνται με τα πάντα. Η αίσθηση να μην θέλεις να κάνεις σεξ με τον πρώτο τυχόντα είναι λογική...αλλώστε η ορέξη σε αυτό το θέμα μπορεί να έρθει με τον καιρό και αφου νιώσεις οτι ο αγαπημένος σου είναι η αληθινή αγάπη και αυτό που θα σε συντροφεύει σε όλη σου τη ζώη με σεβασμό στη φύση της γυναίκας και των αναγκών της...
    Δεν ξέρω πως το έγραψα όλο αυτό αλλά νομίζω έγινα κατανοητός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α έχεις και μια προσκλήση να απαντήσεις σε κάτι ερωτήσεις

      Διαγραφή
    2. Βλακεία των περιοδικών λες ε? Κοίτα, δεν έχω γνωρίσει προσωπικά κάποιον asexual αλλά από τη στιγμή που σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν άτομα που κόβουν τη γλώσσα τους για να μοιάζει με φιδιού, χωριά όπου ζουν κοινότητες γυμνιστών και κάνουν μπάρμπεκιου με το κωλαράκι εκτεθειμένο, άνδρες που ερωτεύονται πλαστικές κούκλες και γυναίκες που τα φτιάχνουν με κτίρια, υποθέτω ότι θα υπάρχουν και asexuals.

      Αυτός ο τρελός πλανήτης τους χωράει όλους!

      Έρχομαι να δω τις ερωτήσεις!

      Διαγραφή
  7. Καλά όλα αυτά αλλά έχε και καμιά φρυγανιά στο ντουλάπι αν πεινάσει κανας άνθρωπος. Δε χαλάνε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να μην έχω φρυγανιές, βιτάμ, μαρμελάδα κράνμπερι και φυσικό χυμό πορτοκάλι να τσιμπήσει κάτι το παιδί ετών 36 που βρίσκεται και στην ανάπτυξη? Είμαι και γω γαιδούρα!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως για κάθε περίπτωση ανθρώπου τα πράγματα μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικά π.χ για μερικές γυναίκες οι αληθινοί, σωστοί κλπ άντρες είναι σε τέτοιο στυλ: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/198202_497701376919347_626322415_n.jpg

    Νιώθω τυχερός που έχω γνωρίσει ωραίους ανθρώπους που έχουν παίξει ρόλο στη διαμόρφωσή μου. Ένα μέρος αυτών είναι, φυσικά, γυναίκες οι οποίες έχουν παίξει τον ιδιαίτερο, υπέροχο ρόλο τους.
    Όλοι οι άνθρωποι πάντως- ακόμα και αυτοί που δεν εκτίμησα ποτέ- μου έδειξαν με τον τρόπο τους μια κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα βρε Akhlut τι μου κάνες με αυτόν τον Νικόλα? Δεν του φτανε η φώτο (που τα λέει όλα νομίζω), ήθελε και λεζάντα το πουλί μου.

      Μεγάλο σχολείο αυτοί που δεν εκτιμήσαμε ποτέ.

      Διαγραφή
    2. Μετά από αρκετή συζήτηση με κάτι φίλες μου (όταν έκραζα τις τύπισσες στο πλάι της φωτογραφίας για τα σχόλια- αντιδράσεις τους στην πολιτισμική παρέμβαση του Νικόλα) κατάλαβα ότι παίζει και να είχα λάθος.
      Ο σωστός άντρας, σου λέει, πράγματι έχει αυτή την επίδραση στα γκομενάκια, κάνοντάς τα να νιώθουν μια αναστάτωση στη σκέψη του.
      Βέβαια, από την άλλη, ίσως ο σωστός άντρας δεν ασχολείται και τόσο με... "γκομενάκια".
      Θέλω να πω πως συχνά, για διάφορους λόγους (είναι μεγάλη η συζήτηση), οι άνθρωποι (και μάλλον ιδίως οι γυναίκες) μπερδεύουν κάποια πράγματα (τα οποία πράγματι σε ένα βαθμό αλληλεπιδρούν) και νομίζουν πως το κυρίαρχο πρότυπο (σε όλα τα επίπεδα και πεδία) είναι και το πιο σεξουαλικό, επιτυχημένο, πωθητό, ακομπλεξάριστο/ μοντέρνο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.
      Προσωπικά, δε θα ήθελα καμία γυναίκα στον πλανήτη να πιστεύει ότι θα ήταν πιο hot αν πηδιέται σαν την Τζούλια Αλεξανδράτου και αν είναι και λίγο γλυκούλα και ντροπαλούλα και καλλιεργημενούλα σαν την Μπουμπούκενα Μανωλίδου και λίγο φιλεύσπλαχνη και φιλάνθρωπη και ευαισθητοποιημένη σαν την Μαρί Κυριακού κλπ.
      Δηλαδή, αυτό το "όσο σεξουαλική λοιπόν κι αν είναι μια γυναίκα, πρέπει να υπάρχει ένα κατάλληλο ανδρικό υπέδαφος για να ευδοκιμήσει" είναι σωστό στο βαθμό που αυτή η σεξουαλικότητα έχει και έναν προσανατολισμό όχι μόνο σεξουαλικό αλλά και κοινωνικό στην κατεύθυνση του οποίου θα κινηθεί για να ευδοκιμήσει. Έτσι, λοιπόν, τις προαναφερθείσες κυρίες εγώ τις βρίσκω φοβερά αντισεξουαλικές και κάτι μου λέει πως- παρά τη λάμψη της τιβί- δεν περνάνε και πολύ καλά στο κρεβάτι τους ούτε αυτές, ούτε όποιος αντίστοιχος "μάγκας" τις συντροφεύει.

      Διαγραφή
    3. Ο σωστός άνδρας όντως μπορεί να αναστατώσει τη σκέψη αλλά, όχι ρε συ, ο Νικόλας από το σωστό άνδρα απέχει όσο ένας άοπλος από τη μία άκρη του δάσους του Αμαζονίου στην άλλη. Η μόνη επίδραση που είχε πάνω μου είναι πιο έντονες ρυτίδες γύρω από το στόμα. Απ' το γέλιο.

      Τις γυναίκες που αναφέρεις τις θεωρώ καρικατούρες. Την καθεμία στο είδος της. Το να φέρω στο μυαλό μου τους αντίστοιχους συντρόφους είναι επίπονο ακόμα και για μένα που αντέχω κάπως τις βασανιστικές σκέψεις και οπτικοποιώ αρκετά πράγματα.

      Διαγραφή
  9. αχμμμ! Μικρές λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαφορά!

    (οι φρυγανιές δεν χαλάνε... μόνο λίγο λίγο μαζεύουν υγρασία! :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Joan εσύ πρέπει να μένεις Γιάννενα. Οι φρυγανιές μαζεύουν υγρασία μόνο εκεί!

      Διαγραφή
  10. Εμείς ευχαριστούμε Namie.
    Και δεν πειράζει ρε για το φαί, είσαι γαμώ της γκόμενες!!

    Για πάρτη σου θα φάω τα νύχια μου ενώ παράλληλα θα σου έχω στρωμένο ώμο με βάτα για να στηριχτείς πάνω μου, ψιθυρίζοντας σου ένα κομπλιμέντο που δεν το έχεις ποτέ ακούσει..

    "Κοίτα ποσό πολλά είναι τα αστέρια Namie..της πουτάνας γίνεται"

    28 ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι Μεσιεδάκο και κόντεψα να πάω Νικολούλη?

      Λοιπόν συγκινήθηκα με τον στρωμένο ώμο που θα χει και βάτα, γι'αυτό και γω για χάρη σου θα έφτιαχνα scrambled eggs and bacon στρωμένα στο τραπέζι με τραπεζομάντηλο παρακαλώ!

      Διαγραφή
    2. Πέρασα μια περίοδο παρατεταμένης ιντερνετικής βαρεμάρας . Αλλά και αλκοολικά ξεφτιλίκια.

      Η βάτα θα είναι για το φράπα μαγουλάκι σου.
      Θα μπορούσα να σε επηρεάσω θετικά την σκέψη σου αλλά είσαι αρκετά έξυπνη για την ομορφιά σου..

      Και μόλις κολάκεψα μια γυναίκα απ'όσο πρέπει.

      Ετοιμάζω dice..

      Διαγραφή
    3. (χεχε έτσι, και για την μπύρα που θα σε κεράσω όπως τα κανονίσαμε)(βασικά άλλο ήθελα να γράψω αλλά θα με αποκαλούσες ψώνιο και θα 'ταν κρίμα γιατί δεν είμαι)

      Την ιντερνετική βαρεμάρα την καταλαβαίνω, είμαι και γω σε πολύ καλό δρόμο.

      Περιμένω dice!

      Διαγραφή
  11. Το διάβασα κι εγώ αυτό το άρθρο και είχα την ίδια έντρομη συνειδητοποίηση... Μια πολύ λεπτή κλωστη!
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλυντήριο, και συ για Καμπανέλλη πήγαινες? Χαχα, ούτε που τον άγγιξα άκομα, κάθομαι και ασχολούμαι με μαλακίες!

      Διαγραφή
    2. Το χεις! Α, σε ρίχνω! Διάβασα την εισαγωγή! Και μετά χάθηκα κι εγώ στις μαλακίες..
      --πλυντήριο

      Διαγραφή
  12. Τι τρως για πρωινό όταν μένεις στο σπίτι της γυναίκας; Τη γυναίκα! Και μετά της ετοιμάζεις πορτοκαλάδα και φρυγανιές με μέλι και λίγο βούτυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός! Έτσι όπως το είπες όμως τώρα, μου μπήκαν σκέψεις μήπως δεν είμαι αρκετή για πρωινό.

      Διαγραφή
  13. έκανα καινούρια ανάρτηση που δεν εμφανίζεται πάλι στο μπουρδέλο το μπλόγκερ, άμα θες μπούκαρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Εκτακτον!!!!
    Προκαλούμε όλες τις γυναίκες bloggers να φτίαξουν ένα άρθρο-απάντηση στο παρακάτω ποστ

    http://kavlogeros.blogspot.gr/2013/01/blog-post_23.html

    Απαντήστε κορίτσια ελεύθερα και υπεύθυνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αποφασίσεις να επιχειρηματολογήσεις και να διαχωρίσεις σωστά τις έννοιες (χωρίς γενικεύσεις και μπούρδες του στυλ: ο φλώρος είναι ένας στυλιστικά άκυρος και πλούσιος τύπος που υποτάσσεται ενώ ο "μάγκας" είναι ένας αλήτης χεβυμεταλλάς), ξαναπροκάλεσε με και ίσως τότε να έχεις την προσοχή μου.

      Διαγραφή
    2. Απογοήτευση...Μια ζωή παρεξηγημένος...
      Πάμε πάλι από την αρχή...
      Όπως βλέπεις τα άρθρα μας γράφονται με τεράστιες δόσεις χιούμορ και μιλάνε για την συντριπτική πλειοψηφία.
      Μην κόλλας σε κάποιους χαρακτηρισμούς του τύπου χεβυμμεταλάς και αλήτης, που έχουν μεν κάποιο υπόβαθρο (είναι πασιφανές ότι ο χεβυμμεταλάς είναι ποιο σκληρός από έναν που ακούει σκυλάδικα) ΑΛΛΑ έχουν γραφεί περισσότερο για να τονίσουν την αντίθεση με χιουμοριστίκο τρόπο.
      Επί τις ουσίας λοιπόν.
      Είναι μερικά πράγματα στην φύση του άντρα που τον κάνουν να ξεχωρίζει από την γυναίκα.Κακά τα ψέματα.Είναι πράγματα που φαίνονται και δεν μπόρει να τα αμφισβίτησει κάνεις.Δεν θέλω να τα αναλύσω τώρα σε ένα σχόλιο.Τα ΄χεις αυτά είσαι άντρας,δε τα ΄χεις είσαι γυναίκα μερικά τα κάνεις άλλα έτσι και έτσι άλλα ουτε να τα βλέπεις,είσαι φλώρος.'Εχω και άλλα να πω αλλά δεν γίνεται σε ένα σχόλιο.Μπόρει να ποστάρω.

      Cheers

      Διαγραφή
    3. Να, είδες τι μου κάνεις τώρα? Μου λες να μην κολλάω σε χαρακτηρισμούς και στο καπάκι μου γράφεις κάτι που παραγγελία να το είχα, τόσο άκυρο δε θα βγαινε.

      "είναι πασιφανές ότι ο χεβυμεταλλάς είναι πιο σκληρός από έναν που ακούει σκυλάδικα"

      Η μουσική είναι το κριτήριο της σκληρότητας? Και είναι και πασιφανές? Δηλαδή ένας που ακούει χεβυμεταλ βγήκε από την επικινδυνότητα του λουκουμά με τη μία? Είναι σκληρός και άνδρας γιατί ακούει αυτή τη μουσική και υιοθετεί το αντίστοιχο ντύσιμο? Το ντεμέκ "σκληρό"?

      Πλάκα μου κάνεις έτσι? Δεν παίζει να το εννοείς αυτό. Εκτός αν πηγαίνεις δημοτικό. Τότε το εννοείς.

      Και σου ξαναλέω ότι, ασχέτως με τους χαρακτηρισμούς και το χιούμορ, θέτεις κάποια όρια στη σκέψη σου και στον ορισμό των εννοιών με τα οποία διαφωνώ. Δεν είναι παρεξήγηση, είναι διαφωνία, και όχι από τις δημιουργικές διαφωνίες. Από τις άλλες.

      Γεια μας!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Nam για άλλη μια φορά.
    Η μουσική είναι κάτι βαθύτερο από νότες.Είναι μια ιδεολογία.
    Άσε κατά μέρους το ντύσιμο και κατάλαβε ότι το heavy metal είναι πρώτα απ΄όλα μέσα στη ψυχή.Το heavy metal μιλάει για τον έρωτα με μια διαφορετική προσέγγιση.Τα σκυλάδικα τι λένε??
    "Με παράτησε το μωρό μου και θα πεθάνω πρέπει να πιω πολλά ποτά και να πάω να το βρώ γιατί δεν αντέχω άλλο να μην την έχω δίπλα μου."
    Κοινώς (μπορείς να συμφωνήσεις ελεύθερα) μιλάνε για μια συμπεριφορά που δεν αρμόζει σε άντρα άντρα όμως.
    Και κάτι ακόμα.Ξέρεις πόσα τυπάκια επιχείρησαν να ακούσουν heavy metal και το άφησαν λόγο του ότι δεν ταιριάζει στην συμπεριφορά τους και στον τρόπο που αντιμετωπίζουν πράγματα και δυσκολίες???
    Όπως βλέπεις σου τα παρουσιάζω πολύ λογικά και συμπερασματικά.
    Και σε ένα πράγμα που δεν βάζω καθόλου όρια είναι η σκέψη μου...

    Cheers again

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bαρέθηκα να μου λένε (κυρίως οι άνδρες) ότι η ομάδα τους ή η μουσική τους αποτελεί ιδεολογία και να αρκούνται σε αυτό. Αν δε βάλεις το ποπουδάκι κάτω, δε φας το σκατό με το κουταλάκι, δε βασανιστείς, δεν αντιμετωπίσεις, δεν κουραστείς, δεν ψαχτείς, ΑΝΔΡΑΣ δε γίνεσαι. Όσα τραγουδάκια κι αν ακούσεις.

      Και αυτό είναι μια ιδεολογία, πολύ λογικά παρουσιασμένη.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Άλλωστε αυτό είναι το βαθύτερο νόημα των bulletspots στο άρθρο μας άλλο που είναι παρουσιασμένα με χιουμοριστικό τρόπο και ενδεχομένως να μην τα αντίλαμβανεται κάποιος με την πρώτη ματιά.
      Λες να ψαχτεί.
      Λέω και εγώ το ίδιο πράγμα με διαφορετικά λόγια.
      Δεν νομίζω πως υπάρχει πιο ψαγμένη μουσική από το heavy metal.

      Διαγραφή